آ

  • آسیب های زمینه ای مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • آگاهی از برند بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • آینده پژوهی آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

  • آینده‌­نگاری تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]

  • آوای سازمانی نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

ا

  • ابعاد عدالت شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]

  • اثربخشی برنامه­های استراتژیک تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • احداث ورزشگاه بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

  • اختیار مدیران تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • ایران عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • ارزش اقتصادی تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • ارزش­گذاری مشروط تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • ارزش‌­های استراتژیک نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • ارزش­‌های اسلامی نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • ارزش ویژه برند بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • استادیوم­ های فوتبال ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • استراتژی طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

  • استراتژی‌های سازمانی نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • استراتژی‌های سازمانی طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • استراتژی های فرا سازمانی طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • اعتماد مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • اعتماد عمومی نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

  • الگو تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • اماکن ورزشی مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]

  • اماکن ورزشی تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • انحراف در ورزش بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

  • اینستاگرام برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • اولویت بندی شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]

ب

  • بازاریابی اخلاقی ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • بازاریابی ورزشی ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • بازار ورزش طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

  • بازار ورزش ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

  • باشگاه‌ بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • باشگاه فوتبال شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • باشگاه های ورزشی آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • برند بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]

  • برند برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • بعد اجتماعی  آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • بعد فرهنگی آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

پ

  • پیامدهای رفتار طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • پیچیدگی ساختار سازمانی طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

  • پژوهشگاه تربیت بدنی طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

ت

  • تبانی بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

  • تبلیغات مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • تبلیغات ورزشی تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • تجاری سازی طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • تجاری سازی تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]

  • تحقق ارزش­‌ها نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

  • تحلیل ساختاری آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • تربیت بدنی کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • تربیت بدنی دانشگاه مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • تعالی سازمانی(EFQM) موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • تفکر استراتژیک طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

  • تقاضای ورزش برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • تماشاگران ورزشی ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • تمایلات رفتاری تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • تمایل به پرداخت تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]

  • تیم ورزشی برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • توزیع طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • توسعه اجتماعی کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • توسعه استعداد طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • توسعه پایدار توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • توسعه پایدار کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • توسعه گردشگری عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • توسعه ورزش قهرمانی راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

  • تولیدات ورزشی شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • تولیدکننده ورزشی طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

ح

  • حکمرانی خوب نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

د

  • داده بنیاد طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

  • دانشگاه طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • دیپلماسی ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • دیمتل طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

ذ

  • ذینفعان موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

ر

  • راهبردهای صادرات شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • راهبردهای مقابله طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • راهکار توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • رسانه تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • رفتار ضدبرند طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • رفتارهای سیاسی تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • رفتارهای نابهنجار بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

  • رویداد ورزشی شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

  • روش آمیخته عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • روش دلفی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

ز

  • زیبایی بدن تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • زمینه ای و مداخله گر راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

  • زنجیره تامین شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

س

  • ساختار دانشگاهی شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]

  • سازمان ورزشی طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

  • سازمان ورزش شهرداری نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

  • سیاست خارجی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]

  • سیاسی و اقتصادی کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • سطح کنترل تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]

  • سکوت سازمانی نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]

ش

  • شایستگی مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • شبکه اجتماعی برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • شبکه عصبی آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • شبکه نروفازی آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • شرکت­‌های تولیدی ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]

ص

  • صادرات طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • صحه‌گذاران ورزشی مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • صنعت ورزش تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]

ع

  • علل رفتار طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

  • علوم ورزشی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • عوامل عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • عوامل تسهیل‌کننده عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • عوامل علی راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

ف

  • فدراسیون های ورزشی موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

  • فرهنگی کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • فرهنگ هواداری ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • فساد عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • فوتبال عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]

  • فوتبال بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]

ق

  • قیمت­‌شکنی طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]

ک

  • کارآفرینی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • کارت امتیازی متوازن طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

  • کارورزی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • کشش درآمدی برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • کیفیت استادیوم بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

  • کلید واژه‌ها: ساختار حرفه‌­ای طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]

گ

  • گردشگری ماجراجویی عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • گردشگری ورزشی تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • گردشگری ورزشی تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

ل

  • لجستیک معکوس  شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

م

  • مالکیت شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • محتوای دروس شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]

  • محصولات ورزشی طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • محیط استعداد طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • محیط زیست شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]

  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

  • مدیریت استعداد شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

  • مدیریت اماکن ورزشی نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • مدیریت امنیت تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • مدیریت فرهنگی ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • مدیریت کیفیت موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • مدیریت کیفیت بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]

  • مدیریت کیفیت جامع(TQM) موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]

  • مدیریت منابع انسانی نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • مدل مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]

  • مدل توبیت برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • مدل کیفی طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]

  • مراکز علمی ورزشی طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]

  • مسئولیت اجتماعی آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]

  • مشارکت در ورزش همگانی آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]

  • مشتریان مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

  • مصرف‌کنندگان ورزشی طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]

  • مصرف گرایی تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • معلمان تربیت بدنی شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

  • مفهوم‌سازی استعداد شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]

  • مقالات گردشگری تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • منابع انسانی مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]

  • منابع انسانی ورزشی مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]

  • مهارت کارآفرینانه شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]

  • موانع توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

ن

  • نشریات گردشگری تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]

  • نظام آموزشی شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]

  • نظام شایسته سالاری نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]

  • نظریه داده بنیاد تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]

  • نظریه داده بنیاد شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • نظریه داده بنیاد راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

  • نقشه استراتژیک طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]

  • نقش ورزش نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]

و

  • واژه‌های کلیدی: عملکرد صادراتی شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]

  • واقعیت مجازی خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]

  • ورزش توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]

  • ورزش کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]

  • ورزش دانشجویی شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]

  • ورزش زنان تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]

  • ورزشکاران مشهور تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]

  • ورزش ماجراجویانه آبی عوامل تسهیل‌کننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزش‌های آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]

  • ورزش‌های پایه طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزش‌های پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]

  • وزارت ورزش و جوانان طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]

  • ویژگی برند برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]

  • وفاداری مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]

ه

  • هزینه-درآمد خانوار برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]

  • هواداران شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]

  • هواداران فوتبال طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]

ی

  • یادگیری تجربی شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]